fredag, mars 23, 2007

♥ Fredag kväll.

Ja då är det snart kväll. Blir en lugn hemmakväll. Var bjuden på fest hos Krekola
men tacka nej. Känner att jag vill vara hemma och titta till katten. Men allt verkar
vara bra med honom. Han är så extremt kelig när jag tittar till honom inne i sovrummet.
Ska låta honom vara instängd där inne tills imorgon,
och tratten får han ha på sig hela helgen.

Ska gå en sväng till min far sen.
Jag skulle få lite pengar av honom så jag kan köpa lite mat
till mig och lite katt. Min pappa är verkligen världens bästa.
Han skjutsar mig mitt i natten till Strömsholm, han skjutsar mig dit för att hämta katten.
Han lägger ut pengar åt mig för kostnaden som det gick på i Strömsholm
tills jag får lön och idag ringde han och sa att han har lagt
pengar åt mig hemma så jag klarar mig över helgen. Tack pappsen!

Imorgon ska jag fika med syrran min. Ska bli kul att träffa henne.
Har snart gått två månader sen jag såg henne sist.
Hon kommer hit på förmiddagen
och skjutsar mig sen till jobbet till kl 14.

Ska försöka få tag i min bror också, och se om han kan skjutsa över Sigge till min mor
på söndagkväll. Han ska få vara där medans jag är hos Christian.
Jag vill ha onsdag nu!

1 kommentar:

Anna Högrelius sa...

Tråkigt att du inte kommer till Krekola. Vi ska dit en stund senare, iaf. Om du känner för att säga hej. :]