onsdag, mars 21, 2007

♥ Hemma igen.

Nu har jag kommit hem från stan.
Min bror som skulle skjutsa ner mig hade glömt bort mig.
Var tvungen att ringa honom och påminna honom, tio minuter innan jag skulle
vara på djurkliniken. Men vi hann!
Så nu är Sigge inskriven och redo för sin operation. Hoppas allt går bra.
Tänkte på en sak när jag satt i väntrummet. Alla andra katter som var där
hade mycket coolare namn typ; Keiron, Kenzay osv,och
så kommer jag, med Sigge! :)
Ska hämta honom efter klockan 18, så nu ska jag ringa pappa och säga till.
Det är vi som ska hämta honom, och pappa betalar så länge. Snällaste pappsen!

Nu ska jag ge ödlorna mat! Var på djuraffären innan jag åkte hem.
Köpte lite maskar och en ny kattleksak åt Sigge eftersom han varit så duktig idag.
Sen ska jag hitta på någon mat till mig. Så hungrig så!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Blääää.. Maskar!! Sigge är väl ett sött namn. Jag gillar människonamn på djur. Ska jag ha en katt ska den typ heta Hasse eller nåt sånt :)

Anonym sa...

Cissi: Dom äter bara maskar, gula med pyttesmå ben :) Skitsöta (eller inte)
Jag ville döpa honom till Diesel men eftersom han redan hade namn ville jag inte byta. :) Men han passar att heta Sigge. Haha, hasse *skratta*

Anonym sa...

hoppas allt går bra då.

Anna Högrelius sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna Högrelius sa...

Jag tycker att Sigge är ascoolt, just för att det inte är ett sånt namn som "inne-folket" har. Sigge är skitbra. :D

(raderade första gången jag skickade detta inlägg, eftersom mitt display-namn hade ändrats, konstigt nog)

Anonym sa...

jag håller med cissi. Jag har tex en katt som heter Leif. Och en till som heter Stefan...haha. tycker att sådana namn förgyller vardagen en smula ;) Puuuss babe