torsdag, mars 29, 2007

♥ I dont know.

What have we done to
Each other and tell me dear
Where did we go wrong
And did we grow apart
Or did we just not grow together
Living our dreams

When you're sleeping on the couch
When love becomes sacrificing
Then I'm not sure it's gonna be
You and me, anymore

Just nu känns allt...skit.
Så mycket tankar o känslor som far omkring i mitt huvud och hjärta,
så jag vet inte vart jag ska placera alla just nu.
Trodde vi var på samma våglängd, jag hade fel.
Trodde att du älskade mig, nu vet jag inte längre.

Nu ska jag sätta mig i solen en stund med min mp3 spelare och en bok.

5 kommentarer:

Anonym sa...

gumsan.. allt ordnar sig! *kramar om!!*

Anonym sa...

Men lilla vännen... Hänt nu då? Kraaam!

Anna Högrelius sa...

Mina tankar är med dig. Hoppas att allt ordnar sig, vad det nu än är. Många kramar!

Anonym sa...

Men gumman, vad är det som har hänt?? Stor kram

Anonym sa...

Men elin-gummsan, vad har hänt? Finns här! puss/Anna