onsdag, april 04, 2007

♥ Inte på humör.

Blogghumör alltså, men det går väl över får jag väl hoppas.
Skapligt trött är jag också, blir till att sova tidigt ikväll. Jobbar 7-13 imorgon.

Sitter just nu och väntar på att min jacka som jag har tvättat ska bli torr,
så ska jag åka ner på stan och handla lite käk och så, sen hem till pappa.
Ska åka och handla lite senare, och sen hem till mamma. Ska bli
grymt skönt att få hem massa mat. Min frys och kyl ekar tomt.

Om ni bara visste vad jag vill flytta just nu.
Känner mig inte alls hemma i denna stad längre. Vill bara bort härifrån.
Det är bara att bita ihop och hålla ut. Tiden går ju rätt fort i alla fall.

Dagens musik tips: Less Than Jake - Rest of my life

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jadu. bra fråga:P
men blri ju bara borta 4 dagar ;D den 4 dan kommer jag blogga..

Pusss

Anonym sa...

Elin! Kan du hjälpa mej att skriva om texten "snart 22-årig tjej" på min blogg, under min bild? Har ju liksom fyllt år nu :)