fredag, april 06, 2007

♥ Mitt i natten.

Klockan är prick midnatt och jag börjar känna mig lite trött, men ingen fara.
Kommer nog vara uppe ett tag till, har ju sovmorgon imorron.
Börjar ju inte förrän kl 14.
Chrille skulle ringa senare när han kom hem från krogen och
dom stänger klockan ett där nere tydligen.

Fördriver tiden med att titta/lyssna på gamla Sthlm Live avsnitt.
Sån grym humor.

Suttit den senaste timmen och pillat med Carins blogg.
Både hon och jag blev nöjda med resultatet.
Tycker det är grymt kul att pilla med bloggar.
Har ju även gjort Cissis och Annas bloggar också.

Nu ska jag nog ta lite käk.
Min mage kurrar så mycket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är SÅ duktig! Jag är så himla nöjd med allt du gjort på min blogg. Jag är helt kär i utseendet på den! :D

Anonym sa...

Ciiliia: Tack gumman :D

Anonym sa...

Fiffigt och det ser grymt ut :)