fredag, mars 30, 2007

♥ Fredag!

Nu är det helg! :)
Förstår inte att man alltid längtar till helgen även
fast man har varit ledig i veckan?!

Pigg är jag också. Somnade poom bang igår vid halv ett.
Märkte inte ens när Chrille stängde av tvn. :)
Han sover iaf fortfarande. Han börjar inte jobbet förrän klockan 16.

Ska pallra mig upp till stan sen och till apoteket.
Min linsvätska är nästan slut och på vägen hem sen hoppar jag
in på ICA tänkte jag. Handla lite snacks och sånt. Är det fredag så är det.

Känns helt skumt att nästa gång jag åker hit, åker jag inte hem sen.
Detta kommer bli mitt hem. Känns konstigt, men ändå bra.
Åkte förbi området där jag ska bo iförrgår, såg jättemysigt ut.
Precis bredvid en Statoilmack. :) Då kommer jag känna mig som hemma.

Skulle ha åkt ut till nya jobbet idag, men det går inga bussar vid rätt tid och
jag har ingen skjuts heller. Så jag maila chefen och jag ska ringa henne lite senare.
I sommar kommer jag ju ha lättare att ta mig dit ut när jag har min cykel.
Snacka om motion jag kommer få i sommar. :)

Inga kommentarer: