fredag, mars 30, 2007

♥ Money!

Kollade nyss mitt konto och såg att jag hade fått tillbaka alla pengar
som jag har lagt ut när Sigge var inlagd på Strömsholm.
Tog kontakt med Djurkliniken i stan och sa hur det hade varit.
Hon jag pratade med sa att det absolut inte ska gå till så, det ska inte blöda överhuvudtaget.
Så hon skulle prata med dom ute på Strömsholm och hon fick mitt kontonummer.
Den dagen min kisse kastrerade sig hade det bara varit praktikanter från just Strömsholm. :)
Så nu är jag en real rich bitch.

Pratade med chefen på mitt nya jobb. Hon erbjöd sig att komma och hämta mig
och köra tillbaka mig bara för att vi skulle göra klart med allt inför sommaren.
Jättesnällt ju. Hon skulle komma runt halv 3 - 3.

Chrille sover fortfarande. Jävlar vad han är rolig att umgås med!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

men shit, vad förbannad jag hade blivit, (med praktikanterna) kan dom inte så ska dom ju inte utföra det ingreppet ju. O: Du borde anmäla dom.

Skönt o ha en så snäll chef.. haha. hoppas att det verkar ok på nya jobbet! (: