fredag, mars 30, 2007

♥ Tipptopp!

Just nu känns det som allt är på tipptopp i mitt liv.
Det nya jobbet verkar så himla bra. Jättefint ställe och personalen verkar underbar.
Jag var såå välkommen i sommar. Känns toppen.
Skrivit på anställningsavtal och jag fick veta redan
idag att jag får fortsätta i höst på timmar.
Det tackar jag för!

Längtar faktiskt tills jag får börja där.
Ska köra igång med intro nästan direkt när jag har flyttat ner.
Gud vad jag längtar nu!
Bara 2 månader kvar nu!
Imorgon ska jag kolla på min lägenhet också! Lovley!

Och just ja, jag har ändrat lite. *skrattar* Ni borde vara vana vid det här laget! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad bra att allt känns så bra :)Det nya utseendet är jättefint!

Elin sa...

Ciiliia: Taaack vännen! :)

Anonym sa...

Tack sa mkt jag hann. Fint design du har :)