fredag, mars 30, 2007

♥ No candy!

Oh no, mitt godis är slut. Hur ska jag överleva?
Att jag aldrig lär mig att spara på godiset. Nej nej allting ska ätas
upp på en gång. Har i alla fall lite dricka kvar. Gud vad gott det är med Dr.Pepper.

Trött börjar jag bli också.
Lite mer än två timmar kvar innan vi ska åka och hämta min bejbi.
Saknar honom fruktansvärt mycket.
Upp tidigt imorgon ska jag med. Blä. Kl 10 ska jag iväg.
Och Chrille börjar jobba 10.30 tror jag.
Sen är han i alla fall ledig på söndag - våran 1 års dag.
Fast det har han säkert glömt, men jag bryr mig inte så mycket ärligt talat.
Det är ju bara ett datum. 1 år, nu börjar förhållandet bli seriöst. :)

Undra vad man ska pyssla med nu då?
Satt och spelade Sims 2 ett tag men tröttnar så fort.
Bara skräp på TV också. Om jag lägger mig kommer jag att somna.
Sicket dilemma jag har. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch då! Va tråkigt. :( Min pojke har varit på 18årsfirande o kom hit vid typ 11..

Anonym sa...

Blä. Dr. Pepper är äckligt :P