lördag, mars 31, 2007

♥ Solen skiner, himlen är blå.

Underbart väder redan och klockan är strax 11.
Älsklingen har precis åkt till jobbet och slutar inte förrän sent i natt.

Varit och kollat på lägenheten nu. Jättemysigt område verkar det vara.
Lägenheten är helt okey, duger bra för mig och Sigge. :)
Hoppas bara jag får plats med alla mina grejer, haha.
Men det blir nog bra, nu toklängtar jag massor tills jag får flytta.
Känner redan att jag kommer trivas utmärkt i denna stad.

Nu ska jag roa mig med the Sims 2.
Vad ska ni ägna er åt denna lördag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska städa mitt rum nu och lite så.. men iiingen aning om vad som händer ikväll :/

Anonym sa...

De blir reggae för min del ikväll, skall kolla ett band som heter Treanti :)

Anonym sa...

kul att du tror att du kommer trivas. (: det tror jag med att du kommer.