torsdag, mars 22, 2007

♥ Liten update.

Dom ringde från Strömsholm vid 11 och sa att Sigge får åka hem nu.
Känns otroligt skönt. Jag och pappa ska åka dit senare ikväll när han slutat jobbet.
Kul och se hur mycket jag måste betala, blir väl någon tusenlapp. Tack och lov
så är Sigge försäkrad, så jag behöver bara betala självrisken.

Sovit dåligt i natt, haft huvudvärk sen jag vaknade och känner mig inte alltför pigg.
Till och med mamma var orolig och sov dåligt. Mammsen! :)
Tog ledigt från jobbet imorgon, med anleding "vård av sjuk katt".
Men jag förklara som det var och att det kan va bra att hålla Sigge under uppsikt
dom närmsta 24 timmarna så inget händer. Hoppas han får tratten med sig hem
så han inte slickar sig så mycket och det börjar blöda igen.

Nu ska jag försöka vila sen stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lilla kisse!! :(

Anonym sa...

skönt att ni är hemma igen.. o hoppas att allt går bra!!