torsdag, april 05, 2007

♥ Dagens bestyr snart klara.

Efter jobbet idag har jag ägnat mig åt tvätt, tvätt och åter tvätt.
Hade sjukt mycket tvätt idag, typ två fulla korgar.
Äntligen är det sista inne i torktumlarn, klart om en halvtimma.
Så skönt med massa rena kläder.

Hade tänkt att jag skulle städa idag också, men jag var
så trött när jag kom hem från jobbet så jag sov en stund istället.
Är ju ledig imorgon så då kan jag städa då och göra lite påskfint.
Hoppas på jättefint väder, ska nog slå på stort och tvätta mina skitiga fönster.

Precis skickat in min deklaration.
Hoppas jag får mina miljoner till midsommar.

Fick veta idag att den jag går för på jobbet kanske kommer tillbaka
till 1 maj, så då har jag inget vikariat sista månaden här, men kan ju hoppa
in ändå, men jag klarar mig ekonomiskt väldigt bra i alla fall, och kan va
skönt att vara lite ledig, har ju en del att göra.
Snart dags att dra fram flyttlådorna! Iiiih!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är första gången jag deklarerar :) Tror jag får 600:- tillbaka.

Elin sa...

sandra: hehe men det är ju alltid något :)