fredag, april 06, 2007

♥ Go morron, go morron!

Solen skiner, himlen är blå! Underbar dag! Underbar städdag!
Ska roa mig med att svänga runt med dammsugaren.
Rensa ur lite garderober och städskåpet också hade jag tänkt.
Slipper jag allt lite längre fram, då det bara ska flyttstädas.

Pratade med pappa angående flytten, han skulle ta ledigt och fixa
lastbilen tills fredagen den 1 och så tyckte han att vi skulle åka ner
redan på fredag eftermiddag/kväll istället för på lördagen. Ja tack! :)

Hoppas verkligen att det är en lååång dag idag. Långfredagen ju.
Vill inte att min lediga dag ska ta slut så fort.

Ikväll blir det mys framför tvn, med god mat och en rolig fars på tv.


* GLAD PÅSK PÅ ER *

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nej jag hatar sånna där "roliga farsar". Sån där buskishumor. Värsta jag vet! Men smaken är som baken :)Du verkar ha en snäll pappa du!

Anonym sa...

Vilken snäll pappa du har!! :) Jag skulle oxå vilja vara ledig idag men det är jag inte.. Måste åka iväg på jobbet om en stund. Iofs är det bra att det är en röd dag idag men jag skulle nästan hellre va ledig.. Hoppas du får en rolig städdag!! :)

Anonym sa...

Glad Påsk förresten!! :)

Anonym sa...

jag har oxå städat idag :D

Anonym sa...

javisst äre härligt me solsken & allt :)

Anna Högrelius sa...

Glad påsk! :D